I Made the World's BIGGEST SNEAKER ROOM Out of Only SNEAKER BOXES!

I Made the World's BIGGEST SNEAKER ROOM Out of Only SNEAKER BOXES!

27 Comments

  1. Anosan Velichore

    Do a contest with who can build the coolest looking shoe box house and then give the winner and Prize

  2. Good content

  3. Terrance Thomas

    This is what happens when you have too many shoes, you begin doing things with them that make little to no sense lol

  4. That was stupid but I love it

  5. In the bay area you could rent it out for 1800 a month smh

  6. Tom stop flexing

  7. jackson Shurley

    Sneaker mansion!!

  8. CRINGE

  9. I do respect your hustle and hoodie game but not your sneakers.

  10. You are a HYPEBEASTS and A DICKEATER FACTS. No style of your own

  11. You wouldn’t happen to be related to Casey Frey would you??

  12. U guys should do a children show on tv both of u together…lol

  13. the sneaker kid

    Sneaker mansion

  14. mathiasmorqubus

    They truly are the epitome of this channel.

  15. Oh my god this what you call heaven, Solid sneaker collections, I wish I had these collections.
    #Sneakermansion

  16. Missing an upload > this crap……

  17. sneaker mansion would be lit!

  18. Dope video . The sound is even better in there. Maybe u should do all your reviews in there.

  19. weird flex but alright

  20. Equality 7-2521

    You touch your friends hand a little too much …

  21. Equality 7-2521

    Damn strong editing game bro, looks like that one friend of yours did it

    Edit: Ohhh that's why lmfao

  22. Matthew Rusinyak

    Ya I just got 4 … hundred

  23. Stupidest video I’ve seen in a while, and also clickbait garbage

  24. What computer do u use??

  25. One day, I want him to say…

    I feel real…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *